Қоғам

ТУРИЗМГЕ ТАРТЫЛАТЫН ИНВЕСТИЦИЯ

Мәдени нысандардың саны мен әртүрлілігінің өсуі. Бұл фактор бірнеше жолмен жұмыс істейді.

Біріншіден, мәдени нысандарды қалыптастыруда инвестициялар белсенді түрде жүргізіледі. Өйткені, соңғы орындар туристер үшін ғана емес, жергілікті тұрғындардың өмірі мен жұмысына көңіл көтеру құндылығын жоғарылату тұрғысынан және өмірдің гидонистикалық тұжырымдамасын қамтамасыз етуде және сол арқылы басқа елді мекендермен бәсекелестікке жету үшін өздерінің әртүрлілігін қамтамасыз етуге, инвестициялық және білікті жұмыс күшін тартуға арналған.Өз театры, галерея, тарихи мұражай және т.б. жергілікті мақтаныш пен беделдің (жергілікті билік үшін күрес) атрибуты бола алады. Туристерді тарту көбінесе осындай жобаларды жүзеге асырудың қосымша бөлігі болып табылады, себебі жергілікті аудитория тым аз.

Екіншіден, индустриалды даму кезеңінің аяқталуы көптеген аумақтарды экономикалық қызметтің профилінде жұмыс орындарын құру және осы негізде әлеуметтік даму стандарттарын сақтау үшін түбегейлі өзгерістерге әкелді.Постиндустриалды экономиканың проблемаларына жауап ретінде шығармашылық мәдениет деп қарастырылады. Мәдениет салалары бүгінгі күні қаланың экономикалық дамуына және мәдени жаңарудың маңызды катализаторы ретінде көрінеді, ол мәдениет арқылы қалалық жаңғырту қозғалысында көрініс тапты.

Үшіншіден, бүгінгі күні мәдени, атап айтқанда, өндірістің және үй шаруашылықтарының дәстүрлерін көрсететін объектілердің мәдени тұтыну саласына қатысу арқылы анықталған объектілердің құрамын кеңейту. Жоғалған тамырларды іздестіру тарихтан кейінгі экономика мен жаһандану үрдістерін біріктіретін процестерге байланысты болатын ұлттық, аймақтық немесе жергілікті сәйкестікті қалыптастыруды, мәдениет қасиеттерінің мәдени құндылықтарын сақтау мен пайдалануды ынталандырады.

Мәдениет туризмін қолдау және ынталандырудың мемлекеттік, өңірлік және ұлттық, сондай-ақ тарихи нысандарын, оның ішінде мәдени артефактілерді сақтауды және ірі мәдени жобаларды жүзеге асыруды қаржыландыру арқылы тарату.

Қазіргі заманғы технологиялардың жалпы таралуы тұрғысынан мәдени дамуы туралы ақпараттың қолжетімділігін арттыру. Мәдени аттракциондармен виртуалды танысу, адамдарға әртүрлі жаңа ақпарат пен бейнелерді беру, сонымен қатар олардың жеке қатысуын үнемі ынталандырып, жаңа туристік объектілерге бару.

Жаңа және жетілдірілген коммуникациялық технологиялар (көліктік және ақпараттық) тар туристік ұсыныстары бар баға тұрғысынан бәсекеге қабілетті тар нарық сегменттері негізінде туристік өнімдерді саралау мүмкіндіктерін жасайды.

Eгep eлiмiз өзiндiк мәдeниeттi жahaндaну бapыcындa бacқaлapғa epiп, жоғaлтып aлмaй, кeлeci ұpпaққa оcы күйiндe жeткiзe aлca eлдiң дaмуы одaн әpi бepiк болмaқ. Әлeмдiк apeнaдa тaнылу мәceлeci уaқыт eншiciндe eкeнi aнық. Оны тaныту бapыcындa жacaлып жaтыpғaн жұмыcтapдың aуқымды eкeнi бeлгiлi. Aлғa қойылғaн мaқcaттap оpындaлып, жeту жолдapы нaқтылaнғaн cәттe eлдiк дәpeжeнiң көтepiлeтiнiнe әлeмдiк тәжipибe дәлeлдeп отыp. Өзгe eлдepдiң бacтaн кeшipгeн қиындықтapын бiлe отыpып, олқылыққa бapуымыз дұpыc eмec. Оcындaй тәжipибeнi көpe отыpып, мәдeни клacтepлepiмiздi дaмытып, туpиcтiк caлaмызды жaндaндыpуымыз қaжeт. Экономикaлық жaғдaй әpқaшaн бacты оpындa болaтыны дұpыc, ceбeбi әp мeмлeкeт өзiндiк тaнымaлдылыққa иe болуы үшiн экономикaлық жүйeнi қaлыпқa кeлтipeдi. Мәдeни туpизмдi дaмыту eлiмiздiң мәдeниeтiн бacқaғa тapaтып қоймaй, eлiмiздiң экономикacын көтepушi бacты құpaлы болып caнaлaды.

Tags

Related Articles

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Back to top button
Close