ОРДАБАСЫ АУДАНЫНДА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КЕҢЕС БЕРУ ЖӘНЕ ДАҒДЫРЫСТЫҚ КӨМЕК САЛАСЫНДА ОҚУ-СЕМИНАР ӨТТІ
Ордабасы ауданының білім бөлімі педагог-психологтарының кәсіби деңгейін арттыру мақсатында арнайы оқу семинары ұйымдастырды.

“Психологиялық кеңес беру және дағдарыстық көмек” тақырыбы аясында өткізілген шарада мектеп психологтары білім беру ұйымдарында кездесетін дағдарыстық жағдайларды дұрыс бағалау, оқушыларға психологиялық қолдау көрсету дағдыларын жетілдіру жолдарын үйренді. Семинарды тәжірибелі психолог Жанна Маратовна жүргізді. Оның негізгі мақсаты – оқушылар арасындағы эмоционалды күйзелістер мен дағдарыстық кезеңдерді уақтылы анықтау, жеке кеңес беру, сондай-ақ түзету жұмыстары арқылы оқушылардың психологиялық әл-ауқатын жақсарту болды.
Педагог-психологтардың кәсіби біліктілігін арттыру
Семинар барысында Ордабасы ауданындағы мектептерден келген психологтар әртүрлі кәсіби практикалық тапсырмаларды орындап, нақты жағдайларды талдады. Жанна Маратовна психологиялық кеңес берудің тиімді әдістерін көрсетіп, қатысушыларға өз тәжірибесін бөлісті. Сонымен қатар, психологтар үшін дағдарыстық жағдайларды бағалау алгоритмдері мен психологиялық тестілеу әдістері түсіндірілді. Бұл тәжірибе аудан педагог-психологтарының кәсіби біліктілігін едәуір арттырып, мектептегі психологиялық қолдаудың сапасын көтеруге мүмкіндік береді.
Дағдарыстық кезеңдерді анықтау әдістері
Семинарда психологтар оқушылардың эмоционалды жағдайларын, әлеуметтік қатынастарын және мінез-құлық ерекшеліктерін талдау арқылы дағдарыстық кезеңдерді қалай анықтау керектігіне үйренді. Жанна Маратовна нақты кейстерді талқылап, әр оқушының жеке психологиялық профилін жасау жолдарын көрсетті. Бұл әдістер мектеп психологтарына кез келген дағдарысты уақтылы байқап, тиісті психологиялық көмек көрсетуге мүмкіндік береді.
Жеке кеңес беру тәсілдері
Педагог-психологтарға оқушыларға жеке кеңес беру тәсілдері бойынша практикалық жаттығулар жүргізілді. Жеке сессияларда психологиялық қолдаудың негізгі принциптері, сенім қалыптастыру, эмоционалды күйзелісті жеңілдету әдістері қарастырылды. Ордабасы ауданындағы мектептерде бұл тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың психологиялық қиындықтары тиімді шешімін табатын болады.
Түзету жұмыстары және психологиялық қолдау
Семинар барысында түзету жұмыстарының әдістері мен психологиялық қолдаудың стратегиялары қарастырылды. Психолог маман нақты мысалдар арқылы түзету жұмыстарының кезеңдерін көрсетті: дағдарысты анықтау, себептерін талдау, араласу жоспарларын жасау және бақылау. Ордабасы ауданының мектептері үшін бұл тәжірибе оқушылардың эмоционалды тұрақтылығын арттыруға және мектептегі жалпы психологиялық ахуалды жақсартуға септігін тигізеді.
Топтық жұмыстар мен интерактивтік әдістер
Семинарда топтық жаттығулар мен интерактивтік әдістер кеңінен қолданылды. Психологтар нақты кейстерді топта талқылап, шешімдер ұсынды. Бұл тәсіл қатысушылардың практикалық дағдыларын нығайтып қана қоймай, әріптестер арасындағы тәжірибе алмасуға мүмкіндік берді. Сонымен қатар, интерактивтік формат қатысушылардың назарын аударып, психологиялық тақырыпты терең меңгеруге ықпал етті.
Психологиялық кризистерді алдын алу бағдарламалары
Семинар барысында арнайы бөлімде оқушылар арасында психологиялық кризистердің алдын алу бағдарламалары талқыланды. Психологтар мектептерде қолдануға арналған алдын алу шаралары, психологиялық сауаттылықты арттыру тренингтері және эмоционалды тұрақтылықты дамыту әдістерімен танысты. Ордабасы ауданының мектептері үшін бұл бағдарламалар психологиялық қауіпсіз ортаны қалыптастыруға, дағдарыстық жағдайларды азайтуға және оқушылардың психикалық денсаулығын қорғауға мүмкіндік береді.
Ордабасы ауданы мектептерінде психологиялық қызметтің рөлі
Семинардың басты нәтижелерінің бірі – Ордабасы ауданының мектептерінде психологиялық қызметтің маңыздылығын нақты көрсету болды. Психолог мамандар мектеп оқушыларының психологиялық ахуалын қадағалау, дағдарыстық кезеңдерді алдын алу, эмоционалды қолдау көрсету сияқты міндеттерді жүйелі түрде атқаруға дайын екенін көрсетті. Бұл шара ауданның білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызмет сапасын көтеруге бағытталған нақты қадамдардың бірі болды.
Мектептерде психологиялық қызметтің болашағы мен даму перспективасы
Семинар соңында қатысушылар Ордабасы ауданының мектептерінде психологиялық қызметтің даму перспективаларын талқылады. Психолог мамандар жаңа әдістемелерді енгізу, электрондық бақылау жүйелерін пайдалану, оқушылармен араласудың инновациялық формаларын қолдану арқылы қызметті жетілдіруге болатындығын атап өтті. Болашақта аудан мектептерінде психологиялық қолдаудың сапасын арттыру үшін тұрақты оқу семинарлары мен кәсіби тренингтер өткізу жоспарланды.
Дағдарыстық жағдайларды басқарудағы заманауи әдістер
Ордабасы ауданы мектептерінде дағдарыстық жағдайларды басқару үшін психологтар заманауи әдістерді белсенді қолдануға мүмкіндік алады. Семинар барысында Жанна Маратовна эмоционалды күйзелістерді анықтаудың жаңа технологияларын, психологиялық стресс деңгейін бағалайтын арнайы тестілерді және виртуалды кейс-симуляцияларды таныстырды. Сонымен қатар, қатысушыларға конфликт жағдайларында интервенция жасау, оқушылардың агрессиялық мінез-құлықтарын жеңілдету, және мотивациялық қолдауды тиімді ұйымдастыру жолдары көрсетілді. Психологтар топтық психотерапиялық әдістерді, реляциялық диалогтарды және қысқа мерзімді түзету бағдарламаларын практикалық жаттығулар арқылы меңгерді. Ордабасы ауданының мектептері бұл әдістерді енгізу арқылы оқушыларға психологиялық қолдауды жылдам және сапалы көрсетуге, сондай-ақ дағдарыстық жағдайлардың ұзаққа созылмауын қамтамасыз етуге мүмкіндік алады. Заманауи әдістерді қолдану мектептегі психологиялық қызметтің кәсіби деңгейін көтеріп қана қоймай, оқушылардың эмоционалды тұрақтылығы мен өзін-өзі бақылау дағдыларын дамытады.
Қорытынды және практикалық қолдану мүмкіндіктері
Семинар соңында қатысушылар өз тәжірибелерін ортаға салып, оқу барысында үйренген әдістерін нақты мектеп жағдайларына енгізу жолдарын талқылады. Ордабасы ауданындағы мектеп психологтары алған білімдерін сабақтарда, жеке және топтық сессияларда қолдана алады. Оқу семинарының нәтижесі – педагог-психологтардың кәсіби дағдыларының нығаюы, оқушыларға сапалы психологиялық қолдау көрсету мүмкіндігінің артуы және мектептегі жалпы психологиялық ахуалды жақсарту.



