ОРДАБАСЫДА БЕЙІНДІК ОҚЫТУДЫҢ САПАСЫН АРТТЫРУҒА БАҒЫТТАЛҒАН ЖОБАЛЫҚ ҮДЕРІС ЖАҢА ДЕҢГЕЙГЕ КӨТЕРІЛДІ
Ордабасы ауданының білім мекемелерінде педагогтер арасындағы кәсіби ынтымақтастықты күшейту, бейіндік оқытудың мазмұнын жүйелеу және зерттеушілік мәдениетті дамыту бағытындағы жұмыстар соңғы жылдары жаңа серпін алды.

Соның ішінде Lesson Study моделі мен жобалық тәсілге негізделген оқыту педагогтердің практикалық дағдыларын тереңдетіп, пәндік білімнің сапасына нақты әсер етіп отыр. Аудан мектептерінде іске асқан «Жасанды интеллектпен бірге оқимыз, бірге үйренеміз» жобасы — осы бағыттағы жүйелі өзгерістердің негізгі платформасына айналды. Д. Қонаев атындағы жалпы білім беретін мектеп базасында өткен аудандық оқу-әдістемелік семинар өңір ұстаздарының тәжірибе алмасуына, талдау мәдениетін қалыптастыруға және зерттеу сабақтарын жаңа деңгейде жүргізуге мүмкіндік берді.
ОРДАБАСЫ АУДАНЫНДА БЕЙІНДІК ОҚЫТУДЫ ЖҮЙЕЛЕУГЕ БАҒЫТТАЛҒАН ЖОБАЛЫҚ ҮДЕРІСТІҢ МАҢЫЗЫ
Ордабасы ауданында бейіндік оқыту — тек жоғары сынып оқушыларына бағытталған пәндік бағдарлау ғана емес, педагогтердің кәсіби қауымдастығын дамытуға арналған стратегиялық бағыт ретінде қарастырылып отыр. Аудан мектептерінде соңғы жылдары пән мұғалімдерінің зерттеу жүргізу дағдыларын жетілдіруге басымдық беріліп, сабақтың құрылымын зерделеу, оқушының оқу әрекетін бақылау, оқу нәтижесін талдау сияқты әдістер кеңінен еңгізілді. Бұл бағытта Lesson Study моделі негізгі құрал ретінде қолданылып келеді. Жобалық қызмет мұғалімнің тек сабақ беруші емес, білімді талдаушы, зерттеуші маман ретіндегі рөлін күшейтеді. Аталған семинар да дәл осы үрдісті жалғастырып, аудан ұстаздарының практикалық мүмкіндіктерін одан әрі кеңейтті.
СЕМИНАРДЫҢ ҰЙЫМДАСТЫРЫЛУЫ ЖӘНЕ МАҚСАТЫ: ОРДАБАСЫДА ЗЕРТТЕУШІ ПЕДАГОГ МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Д. Қонаев атындағы мектеп базасында өткен әдістемелік семинар Ордабасы ауданы білім бөлімінің оқу-әдістемелік орталығымен және АПӘК әдіскері Айман Еркенқызы Қанжігіттің ұйымдастыруымен өткізілді. Семинардың басты мақсаты — Lesson Study әдісін аудан мұғалімдерінің тәжірибесіне терең енгізу, зерттеу сабақтарын жүргізудің нақты механизмін көрсету және пән бірлестіктерінің бірлескен жұмысының тиімділігін арттыру. Басқосу барысында ауданның Бадам мен Шұбар аймағындағы мектептердің бейіндік оқытуға жауапты орынбасарлары және зерттеу сабақтарын жүзеге асыратын педагогтер бір орталыққа жиналып, ортақ әдістемелік алаң қалыптастырды. Бұл — аудандағы мектептердің үйлесімді, бағыттас жұмыс жүргізуіне жол ашатын маңызды қадам болды.
МЕКТЕПТЕГІ ЗЕРТТЕУ МӘДЕНИЕТІ: БЕЙІНДІК ОҚЫТУ ЖӨНІНДЕГІ ОРЫНБАСАРЛАРДЫҢ ТӘЖІРИБЕСІ
Семинар барысында директордың бейіндік оқыту жөніндегі орынбасары Бибінұр Спанбекқызы Маханова мектепте Lesson Study моделін енгізу бағытында жүргізілген зерттеулермен бөлісті. Ол педагогтердің бірлескен жұмысын ұйымдастыру тәжірибесін, бақылау мен дерек жинаудың нақты тәсілдерін, зерттеу нәтижелерін педагогикалық кеңес форматында талдаудың тиімді әдістерін түсіндірді. Мектепте қазақ тілі, орыс тілі, математика және химия пәндері бойынша жүргізілген зерттеу сабақтарының нәтижелері көрсетіліп, пән мұғалімдерінің бірлесе жұмыс жасауының нақты тиімділігі айтылды. Бұл тәжірибе аудан ұстаздарына бағыт-бағдар беріп, әр мектепке зерттеу жұмысының үлгісін ұсынды.
ПӘНДІК БАҒЫТТАҒЫ ЗЕРТТЕУ САБАҚТАРЫ: ӘР МҰҒАЛІМНІҢ ТӘЖІРИБЕСІНЕ ТАЛДАУ
Семинар аясында бірнеше пән бойынша зерттеу сабақтары өткізілді. Геометрия пәнінен Райхан Қыдырова «Түзу және жазықтықтың өзара орналасуы» тақырыбында 10-сыныппен жұмыс жүргізді. Сабақ барысында оқушылардың логикалық ойлау дағдылары, кеңістіктік түсінігі және дәлелдеу мәдениеті бақылауға алынды. Математика пәнінің мұғалімдері Раушан Сәдірмек, Азиза Бекпейсова, Ляззат Қожаберген және Маржан Жүрынбаева сабақты бақылап, зерттеу картасын толтырды. Бұл әдіс сабақ сапасын сырт көзбен талдауға мүмкіндік берді.
БАҚЫЛАУ ЖӘНЕ ТАЛДАУ МЕХАНИЗМДЕРІ: ЗЕРТТЕУ САБАҒЫНЫҢ НЕГІЗГІ ҚҰНДЫЛЫҒЫ
Зерттеу сабақтарының басты артықшылығы — сабақ біткен соң жүзеге асатын талдау кезеңі. Ордабасы ауданында осы мәдениетті қалыптастыруға ерекше көңіл бөлінуде. Әр пән мұғалімі сабақ барысында жиналған деректерді талқылап, оқушының оқу траекториясын анықтап, тиімді және тиімсіз тәсілдерді саралады. Бұл — мұғалімдердің кәсіби дамуына тікелей әсер ететін маңызды үдеріс. Семинардағы әр бақылаушы мұғалім өз байқауын, ұсынысын ортаға салды. Осылайша, қарапайым сабақ емес, бірлескен зерттеу жұмысы жүзеге асты.
ОРДАБАСЫ ҰСТАЗДАРЫНЫҢ КӘСІБИ ЫНТЫМАҚТАСТЫҒЫН НЫҒАЙТУ МЕХАНИЗМДЕРІ
Семинар педагогтердің өзара қарым-қатынасын нығайтып, ынтымақтастыққа негізделген әдістемелік кеңістікті кеңейтті. Ауданның әр мектебінен келген мұғалімдер зерттеу жүргізудің ортақ стандартын қабылдап, ақпарат алмасу тетіктерін жүйелеуге келісті. Мұндай кәсіби қауымдастық мұғалім мен мектептің дамуына ғана емес, тұтас ауданның білім беру сапасына тікелей ықпал ететіндігі айтылды. Lesson Study әдісін бір мектеп емес, бүкіл аудан көлемінде енгізу — жүйелі өзгеріске әкелетін маңызды бастама екендігі баса жеткізілді.
ЖОБАЛЫҚ ҮДЕРІСТІҢ ҚОРЫТЫНДЫСЫ ЖӘНЕ ОРДАБАСЫ БІЛІМІНЕ БЕРЕР МҮМКІНДІГІ
Өткен семинардың қорытындысы мұғалімдер арасындағы кәсіби ынтымақтастықтың күшейгенін, зерттеу сабақтарының тиімділігін және бейіндік оқытудағы жобалық тәсілдің өзектілігін көрсетті. Lesson Study моделінің Ордабасы ауданында кеңінен қолданылуы педагогикалық тәжірибені жаңа деңгейге шығарып, оқушылардың білім сапасын арттыруға нақты негіз болады. Семинарға қатысқан ұстаздар бірлескен жұмыстың берері мол екенін атап өтіп, алдағы уақытта да зерттеушілік мәдениетті одан әрі дамытуды жоспарлап отыр. Бұл жоба аудан мұғалімдерінің кәсіби деңгейін арттырып қана қоймай, білім жүйесінің сапасын нығайтуға бағытталған маңызды бастамалар қатарына енді.



