Без рубрики

КЕНТАУДА ӨТКЕН ҚАЛАЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕСТІҢ ЖАҢА ФОРМАТЫ МЕН НЕГІЗГІ ТРЕНДТЕРІ

Кентау қаласының білім беру саласында 2025 жылдың қараша айында өткен қалалық әдістемелік кеңес педагогикалық қауымдастық үшін маңызды кәсіби алаңға айналды.

Ы.Алтынсарин атындағы №1 мектеп-гимназия базасында ұйымдастырылған бұл отырыс жылдық жоспарға сәйкес жүргізіліп, ұстаздар корпусының жаңа оқу жылындағы нәтижелерін талқылауға, тәжірибе алмасуға және заманауи әдістемелік бағыттарды енгізуге арналды. Кеңеске әдістемелік кабинет мамандары, білім беру ұйымдарының басшылық құрамы, психологиялық қызмет пен әлеуметтік педагогтар, сондай-ақ инновациялық бағытты басқаратын мамандар қатысты. Бұл басқосу тек есеп беру немесе талдау шарасы емес, білім сапасын арттыруға бағытталған кәсіби рефлексияның жаңа кезеңін айқындады. Отырыста бірінші тоқсанның білім сапасы, халықаралық зерттеулерге дайындық, педагогтерді аттестаттау нәтижелері, электронды журнал жүргізу мен жасанды интеллектті оқу үдерісіне енгізу мәселелері кеңінен талқыланды.

ҚАЛАЛЫҚ ӘДІСТЕМЕЛІК КЕҢЕСТІҢ МАҢЫЗЫ ЖӘНЕ ЖЫЛДЫҚ ЖОСПАРДАҒЫ ОРНЫ

Кентау қаласының білім бөлімі жыл сайын әдістемелік кеңесті тұрақты өткізіп келеді. Мұндай жиындар оқу жылының әр кезеңіндегі педагогикалық ахуалды бағалап, нақты нәтижелерге сүйенген кәсіби шешімдер қабылдау үшін аса маңызды. Биылғы кеңес те сол үрдістің жалғасы ретінде ұйымдастырылды. Жиынның ерекшелігі – тек есептік форматпен шектелмей, жаңа әдістемелер, цифрлық құралдар, зерттеу жұмыстары және педагогтердің кәсіби дамуы секілді кешенді бағыттарды қамтуында. Әдістемелік кеңестің құрылымы жылдық жоспардағы басымдықтарға сәйкес түзілді: білім сапасы, халықаралық бағалау жүйелеріне дайындық, электронды құжат айналымы және цифрлық білім беру. Бұл бағыттар қазіргі білім жүйесінің негізгі даму векторларымен толық сәйкес келеді. Кеңеске қатысқан мектеп директорларының орынбасарлары мен әдіскерлер үшін бұл жиын өзара тәжірибе алмасудың, жаңа идеялар қалыптастырудың және оқу үдерісін біріздендірудің тиімді алаңы болды. Әсіресе бірінші тоқсан нәтижелерін талдау арқылы алдағы тоқсандарға нақты міндеттер белгіленді.

БІРІНШІ ТОҚСАН ҚОРЫТЫНДЫСЫ: БІЛІМ САПАСЫНЫҢ ЖАҢА ТАЛДАУЫ

Әдістемелік кабинет меңгерушісі А. Мақұлбекова бірінші тоқсанның білім сапасы бойынша жан-жақты баяндама жасады. Бұл талдау мектеп әкімшіліктері үшін оқу жылының алғашқы кезеңіндегі жетістіктер мен кемшіліктерді бағалау мүмкіндігін берді. Сапаны талдау барысында пәндік нәтижелер, оқу үлгерімі, бақылау жұмыстарының көрсеткіштері және оқушылардың танымдық белсенділігі қамтылды. Мектептер арасындағы айырмашылықтарды анықтау үшін салыстырмалы мониторинг жүргізіліп, әлсіз пәндер мен сыныптарда қосымша қолдау қажеттілігі айқындалды. Сонымен қатар педагогтердің жаңа оқу бағдарламаларын меңгеру деңгейі де талданды. Әдістемелік кеңесте осы мәліметтердің барлығы ашық форматта талқыланып, қатысушылар пікір алмасуға мүмкіндік алды. Бұл талдау білім сапасын жақсарту мақсатында жүйелі жұмыс жүргізудің нақты бағыттарын айқындады. Әсіресе оқушылардың логикалық ойлау, мәтінді түсіну және математикалық сауаттылық бағыттарындағы көрсеткіштерге ерекше мән берілді.

ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЗЕРТТЕУЛЕРГЕ ДАЙЫНДЫҚ: ҚАЖЕТТІЛІК ЖӘНЕ ӨЗЕКТІ БАҒЫТТАР

Әдіскер А. Шиналиев халықаралық зерттеулерге дайындық бойынша баяндама жасады. PISA, TIMSS, PIRLS секілді зерттеулердің маңызы Қазақстан үшін ерекше, себебі олар оқушылардың функционалдық сауаттылығы мен оқу дағдыларын нақты өлшейді. Баяндамада зерттеулердің құрылымы, тапсырмалар форматы, қолданылатын бағалау құралдары және оқушыларға қойылатын талаптар талданды. Кентау қаласында осы бағытта бірқатар іс-шаралар ұйымдастырылып келеді: пән мұғалімдеріне арналған тренингтер, зерттеу тапсырмаларын шешу бойынша практикумдар, диагностикалық тестілеулер. Кеңес барысында қатысушылар халықаралық зерттеулерді тек формалды міндет ретінде емес, білім сапасын шынайы бағалайтын құрал ретінде қарастыру қажеттілігі туралы пікір айтты. Сондай-ақ зерттеу тапсырмаларына мектеп бағдарламасындағы дағдыларды бейімдеу, текстологиялық және логикалық есептерді көбейту, оқушылардың оқу стратегияларын дамыту қажеттілігі туралы ұсыныстар білдірілді.

«ҰСТАЗ» ПЛАТФОРМАСЫ ЖӘНЕ ПЕДАГОГТЕРДІҢ АТТЕСТАЦИЯ НӘТИЖЕЛЕРІ

№12 мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары А. Арыстанбекова «Ұстаз» платформасындағы педагогтерді аттестаттаудың нәтижелері туралы баяндама жасады. Бұл платформа педагогтердің кәсіби деңгейін бағалаудың цифрлық жүйесі ретінде кеңінен қолданылып келеді. Баяндамада мұғалімдердің құжаттар тапсыру тәртібі, портфолио талаптары, біліктілік санатын анықтау критерийлері егжей-тегжейлі түсіндірілді. Кеңесте аттестаттауға қатысқан мұғалімдердің орташа көрсеткіштері, кездескен қиындықтар, құжат дайындаудағы олқылықтар мен жиі жіберілетін қателіктер атап өтілді. Педагогтер үшін ең маңыздысы – аттестаттауды механикалық процесс ретінде емес, кәсіби өсудің мүмкіндігі ретінде қарастыру. Кеңес барысында келесі кезеңде аттестаттауға түсетін мұғалімдерге әдістемелік қолдау көрсету, портфолио жинауда нақты көмек беру және тәжірибе алмасуды күшейту ұсынылды. Бұл бағыт қаланың педагогикалық кадрларының сапасын арттыруға ықпал ететіні белгілі.

НОБД ЖҮЙЕСІ ЖӘНЕ ЭЛЕКТРОНДЫ ЖУРНАЛДАРДЫ ЖҮРГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІ

Әдіскер А. Күлбаева білім беру ұйымдарында НОБД базасымен жұмыс істеу және электронды сынып журналдарын жүргізу тәжірибесі бойынша баяндама жасады. Қазіргі білім беру жүйесінде қағаз құжат айналымын азайтып, цифрлық форматқа көшу – басты міндеттердің бірі. НОБД жүйесі мектептердің мәліметтерін орталықтандыруға, оқушы қозғалысын бақылауға, құжаттарды біріздендіруге мүмкіндік береді. Кеңесте мұғалімдердің электронды журналдарды толтыру барысында кездесетін қиындықтар, пәндік бағалау енгізу қателіктері, үй тапсырмасын белгілеу тәртібі және бағалаудың жаңа шкаласын қолдану мәселелері қаралды. Цифрлық жүйенің тиімділігіне қарамастан, кейбір мектептерде техникалық қиындықтар бар екені айтылды. Осыған байланысты әдістемелік кабинет тарапынан арнайы оқыту семинарларын көбейту ұсынылды. Электронды журналдарды дұрыс жүргізу оқу сапасын нақты бағалауға және ата-аналармен байланыс орнатуға үлкен ықпал етеді.

ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ НЕГІЗІНДЕ БІЛІМ БЕРУ ӘДІСТЕРІН ЖАҢАРТУ ТӘЖІРИБЕСІ

№5 мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары Н. Шаимов жасанды интеллектті оқу үдерісіне енгізу жөнінде баяндама жасап, қатысушылардың ерекше қызығушылығын тудырды. Қазіргі таңда әлемдік білім беру жүйесі цифрлық серпіліс кезеңін бастан өткеріп жатыр. Осы бағытта Кентау қаласының мектептері де артта қалып жатқан жоқ. Баяндамада жасанды интеллекттің мұғалім еңбегін жеңілдететін бірнеше құралы таныстырылды: автоматтандырылған тест құрастыру, тапсырмаларды саралау, оқушы прогрессін талдау, жеке оқу траекториясын ұсыну. Сондай-ақ жасанды интеллекттің жауапкершілікпен және педагогикалық бақылаумен қолданылуы керектігі ерекше атап өтілді. Бұл құрал мұғалімнің орнын баспайтыны, тек оның жұмысын тиімді ететіні нақты айтылды. Жиын барысында педагогтер жасанды интеллектті сабақта қолданудың этикалық және практикалық қырларын талқылап, тәжірибе алмасуға мүмкіндік алды.

ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ РӨЛІ ЖӘНЕ ОҚУШЫ ҚАУІПСІЗДІГІ

Кеңеске педагог-психологтардың қатысуы білім беру ұйымдарындағы психологиялық ахуал мәселесіне назардың күшейгенін көрсетті. Психологиялық қызметтің оқу үдерісіндегі орны ерекше, себебі оқушылардың эмоционалдық тұрақтылығы мен оқу қабілеті бір-бірімен тікелей байланысты. Кеңесте психологиялық диагностика, оқушылардың күйзеліс деңгейін анықтау, әлеуметтік-психологиялық қолдау көрсету, ата-аналармен жұмыс жүргізу тақырыптары көтерілді. Психологтар бірінші тоқсан кезеңінде кездескен мәселелер туралы пікір білдіріп, мінез-құлқы қиын балалармен жұмыс жүргізу бойынша тиімді әдістерді бөлісті. Оқушы қауіпсіздігі тек физикалық емес, психологиялық қорғауды да қажет ететіні баса айтылды. Кеңес бұл бағыттағы жұмысты одан әрі күшейту қажеттігін көрсетті.

ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТЕРДІҢ ҮЛЕСІ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ҮДЕРІСІНДЕГІ МАҢЫЗЫ

Әлеуметтік педагогтар кеңес барысында оқушылардың әлеуметтік жағдайына талдау жүргізіп, тәуекел топтарымен жұмыстың ұйымдастырылу тәртібін таныстырды. Мектептегі тәрбие үдерісі білім беру сапасына тікелей әсер ететін фактор болғандықтан, әлеуметтік қызметтің тиімділігі ерекше маңызды. Кеңесте мектеп пен отбасы арасындағы көпір ретіндегі әлеуметтік педагогтің рөлі, оқушылардың мектепке бейімделу кезеңі, тұрмыстық қиындықтармен жұмыс, құқықбұзушылықтың алдын алу бағыттары талқыланды. Әлеуметтік сала мамандарының ұсыныстары оқушылардың жан-жақты дамуына бағытталған шаралар кешенін толықтырды. Бұл бағыттағы жұмыс алдағы уақытта да күшейтілетіні айтылды.

КЕҢЕС ҚОРЫТЫНДЫСЫ ЖӘНЕ ҚАТЫСУШЫЛАРДЫҢ ПІКІРЛЕРІ

Әдістемелік кеңес соңында қатысушылар ұсыныстарын ортаға салып, кері байланыс берді. Баяндамалар практикалық маңыздылығымен және нақты талдау жасалуымен ерекшеленді. Педагогтер үшін осындай кәсіби алаңдардың жиі өткізілуі білім беру жүйесіндегі бірізділікті сақтауға және сапаны арттыруға ықпал ететіні айтылды. Кеңес барысында алынған ұсыныстар алдағы жұмыс жоспарына енгізілетін болды. Білім бөлімі тарапынан әдістемелік қолдауды күшейту, цифрлық жүйелерді тиімді пайдалану, мұғалімдерді кәсіби дамыту бағдарламаларын кеңейту жөнінде нақты шешімдер қабылданды. Қатысушылар бұл жиынның нәтижесі жаңа оқу кезеңіндегі бағыттарды айқындауда маңызды рөл атқаратынын атап өтті.

Related Articles

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Back to top button
Close