ОТЫРАР АУДАНЫНДА «Е-ӨТІНІШ» ПЛАТФОРМАСЫМЕН ЖҰМЫС ЖҮРГІЗУ БОЙЫНША ОҚЫТУ СЕМИНАРЫ ӨТТІ
Отырар ауданында өткен «Е-Өтініш» платформасы бойынша оқыту семинары мемлекеттік органдардың жауапкершілігін арттыру, азаматтардың өтініштерін сапалы қарау және әкімшілік рәсімдік-процестік кодекстің талаптарын жүйелі енгізу мақсатында ұйымдастырылды.

Бұл семинардың басты ерекшелігі – мемлекеттік қызметшілердің құқықтық сауаттылығын күшейтіп, тұрғындармен кері байланыс сапасын жақсартуға бағытталуы. «Е-Өтініш» платформасы азаматтардың өтінішін тіркеу, қарау және оған жауап беру тәртібін автоматтандырғандықтан, қызметкерлердің оны дұрыс игеруі өңірдегі басқару мәдениетіне тікелей әсер етеді. Семинардың өткізілуі мемлекеттік органдардың ашықтығын арттыруға, халықтың мемлекеттік қызметтерге деген сенімін нығайтуға бағытталған жүйелі қадам ретінде бағаланады.
Қатысушылар және семинардың ұйымдастырылу барысы
Оқыту жиынына Түркістан облысы әкімі аппараты өтініштердің қаралуын бақылау бөлімінің басшысы Айдана Амирбек пен Отырар ауданы әкімі аппаратының басшысы Ашим Елеусизов қатысты. Мамандар семинар барысында қатысушыларға платформаның техникалық мүмкіндіктерін, өтініштерді тіркеу тәртібін, өтініш иелерімен коммуникация орнатудың әдістерін кеңінен түсіндірді. Қызметкерлерге платформа арқылы құжаттарды қабылдау, өтініштің мәртебесін бақылау, уақытылы кері байланыс жасау және шешім қабылдау алгоритмдері тәжірибе жүзінде көрсетілді. Семинарға аудан әкімдігіне қарасты бөлімдер, ауылдық округ әкімдіктерінің мамандары, халықпен күнделікті жұмыс істейтін фронт-офис қызметкерлері қатысты. Бұл шара жалпы мемлекеттік аппараттың жұмысын үйлестіруге үлкен серпін берді.
Облыс бойынша өтініштердің орындалу деңгейіне жасалған талдау
Айдана Амирбек семинарда Түркістан облысындағы аудан, қала әкімдіктеріне түскен өтініштердің орындалу деңгейіне тоқталды. Ол 2025 жылдың алғашқы 9 айында облыс бойынша азаматтардан түскен өтініштердің мазмұны, олардың шешілу көрсеткіші және мемлекеттік органнан берілген жауапқа қанағаттану деңгейі жөнінде толық ақпарат ұсынды. Талдау барысында кейбір өңірлерде өтініштерді қарау мерзімінің бұзылуы, жауап мазмұнының толық болмауы, өтініш иесіне дұрыс түсіндірме берілмеуі сияқты кемшіліктер жиі тіркелгені айтылды. Бұл деректер мемлекеттік органдардың қызмет көрсету сапасын арттыру қажеттігін көрсетеді. Аталған кемшіліктердің алдын алу үшін әдістемелік нұсқаулықтар әзірленіп, барлық аудан-қала әкімдіктеріне жолданған.
Кодекс талаптарының сақталу деңгейі және анықталған бұзушылықтар
Әкімшілік рәсімдік-процестік кодекс мемлекеттік органдардың азаматтармен жұмысын нақты міндеттер мен тәртіпке бағындырады. Семинарда соңғы айлардағы талдау нәтижесінде анықталған бірқатар заңбұзушылықтар ортаға салынды: өтінішті дұрыс тіркемеу, жауапты уақытылы бермеу, формальді жауап қайтару, өтініш иесінің мәселесін жеткілікті зерделемеу секілді жағдайлар жиі кездескен. Отырар ауданында да кейбір өтініштердің орындалу мерзімі созылып немесе мазмұны толық ашылмай қалған жағдайлар болған. Сондықтан семинарда бұл мәселелерді жүйелі шешу, әр маманның жауапкершілігін арттыру және өтініштерді қарау мәдениетін көтеру жөнінде нақты ұсыныстар талқыланды. Кодекстің әр бабын тәжірибеде дұрыс қолдану мемлекеттік қызметтің сапасына әсер ететіні ерекше атап өтілді.
«Е-Өтініш» платформасында жұмыс істейтін мамандардың міндеттері
Платформамен жұмыс істейтін қызметкерлер өтінішті қабылдап қана қоймай, оның шешімін бақылап, түсіндірме беруге міндетті. Семинарда әр маманның атқаратын нақты рөлі, жауапкершілік шеңбері және тұрғынмен байланыс жүргізудің тиімді тәсілдері көрсетілді. Қызметкерлерге өтінішті тіркеуден бастап, оған ресми жауап дайындағанға дейінгі әр кезеңнің маңызы түсіндірілді. Сондай-ақ өтініш берушінің мәселесін шешу үшін басқа мемлекеттік органдармен өзара әрекеттесудің тәртібі де айтылды. Бұл бағыттағы оқыту мамандардың цифрлық сауаттылығын арттырып, көптеген қателіктерді азайтуға мүмкіндік береді. Платформа арқылы жұмыс жүргізу тек техникалық дағды емес, ол – мемлекеттік қызметтің сапасын айқындайтын негізгі құрал.
Семинар қорытындысы және алдағы міндеттер
Жиын соңында жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қатаң бақылауға алу, кемшіліктерді қысқа мерзімде жою және кодекс талаптарын толық сақтау бойынша арнайы тапсырмалар берілді. Мемлекеттік органдардың азаматтармен жұмысын жаңа деңгейге көтеру үшін әр мекеме өз ішкі тәртібін қайта қарап, жұмыс алгоритмін нақтылауы қажет екені айтылды. Алдағы уақытта өтініштерді қарау сапасына қойылатын талап күшейтіліп, әрбір жауаптың мазмұнына ерекше мән берілмек. Отырар ауданы үшін бұл семинар мемлекеттік қызмет сапасын арттырудың жаңа кезеңін бастап берді. Тұрғындардың өтінішіне дер кезінде және дұрыс жауап беру – халық сенімінің негізгі көрсеткіші. Сондықтан бұл бағыттағы жұмыстар жүйелі түрде жалғасын табады.



