ҚЫЗМЕТ АЛУШЫЛАР КҮНІ- ХАЛЫҚ ПЕН БИЛІК АРАСЫНДАҒЫ СЕНІМ КӨПІРІ
Мемлекеттік қызмет көрсету – қоғамның тұрақты дамуы мен азаматтардың әл-ауқатын қамтамасыз етудің басты құралдарының бірі. Осы қызметті алатын халық – мемлекет қызметінің негізгі тұтынушысы әрі бақылаушысы. Сол себепті де Қазақстанда жыл сайын маусым айында атап өтілетін Қызмет алушылар күні – аса маңызды күндердің бірі.

Бұл күн – мемлекеттік және мемлекеттік емес мекемелер тарапынан көрсетілетін қызмет сапасын арттыру, халықпен ашық әрі тиімді жұмыс істеу, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау мәселелерін қайта бағамдау үшін таптырмас мүмкіндік.
Мемлекеттік қызмет көрсетудің маңызы
Қазіргі таңда мемлекеттік қызмет көрсету саласы қарқынды цифрландырылып, заманауи технологиялардың көмегімен қолжетімді әрі тиімді бола түсуде. Электрондық үкімет порталы, eGov мобильдік қосымшасы, Халыққа қызмет көрсету орталықтары (ХҚКО) – барлығы да тұрғындарға жедел әрі сапалы қызмет ұсыну мақсатында жұмыс істейді. Бұл жүйелер арқылы азаматтар тек құжат алу немесе тіркеу рәсімдерін ғана емес, сонымен қатар денсаулық сақтау, білім беру, әлеуметтік қамсыздандыру, тұрғын үймен қамтамасыз ету және тағы да басқа көптеген қызмет түрлерін ала алады.
Созақ ауданындағы мемлекеттік қызмет көрсету жүйесі
Түркістан облысына қарасты Созақ ауданы – мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасына ерекше назар аударып келе жатқан өңірлердің бірі. Аудандағы барлық мекемелер қызмет көрсету мәдениетін арттыру мен тұрғындардың көңілінен шығатын жұмыс үлгісін қалыптастыруға күш салып келеді.
Аудан аумағында 30-дан астам мемлекеттік орган мен мекеме жұмыс істейді. Олардың әрқайсысы өз бағытына сай түрлі қызмет түрлерін ұсынады. Мысалы, халықтың көп баратын орындарының бірі – Созақ аудандық Халыққа қызмет көрсету орталығы. Бұл орталық арқылы тұрғындар 600-ге жуық түрлі мемлекеттік қызмет түрлерін электронды және дәстүрлі форматта ала алады.
Цифрландыру – басты басымдық
Созақ ауданында соңғы жылдары мемлекеттік қызметті цифрландыру бағытында ауқымды жұмыс атқарылуда. Әсіресе, шалғай ауылдардағы тұрғындар үшін мобильдік ХҚКО ұйымдастырылып, елді мекендерге арнайы топтар жіберіліп келеді. Мобильдік орталықтар арқылы ауыл тұрғындары eGov порталында тіркеліп, электрондық қолтаңба ала алады, туу туралы куәліктен бастап жер учаскесін рәсімдеуге дейінгі қызметтерді пайдаланады.
2025 жылдың алғашқы бес айының өзінде Созақ ауданы бойынша 50 мыңнан астам қызмет көрсетілген, соның ішінде 80%-ы электронды форматта орындалған. Бұл көрсеткіш – ауданның заманауи технологияларды қолдануға бейімділігін, халықтың цифрлық сауатының артуын көрсетеді.
Қызмет сапасы – бақылауда
Қызмет алушылардың құқығын қорғау мен олардың көңіл-күйін бақылау үшін арнайы «Open Space» үлгісіндегі қызмет көрсету алаңдары жұмыс істейді. Бұл – ашық кеңістікте қызмет көрсетіп, кезек пен бюрократиялық кедергілерді азайтуға бағытталған әдіс.
Сонымен қатар аудан әкімдігі мен басқа да мекемелер халықтың пікірін жинау, ұсыныс-шағымдарын қабылдау үшін қоғамдық қабылдау бөлмелері мен онлайн кері байланыс арналары жұмыс істетіп келеді. «Сапалы қызмет – әділетті қоғам» қағидасын ұстанған қызметкерлер үшін бұл – кәсіби жауапкершілік пен азамат алдындағы адалдықтың көрсеткіші.
Мемлекеттік емес сектор – сапалы серіктес
Мемлекеттік қызмет көрсетудің сапасын арттыруда «Азаматтарға арналған үкімет»мемлекеттік корпорациясы, үкіметтік емес ұйымдар және жеке сектор да белсенді рөл атқаруда. Жергілікті жерде ХҚКО филиалы мен халыққа онлайн кеңес беретін мобильдік қосымшалар қатар жұмыс істеп тұр. Сонымен қатар аудан әкімдігімен әріптестік негізінде қоғамдық ұйымдар түрлі тақырыптағы оқыту семинарларын, азаматтарды ақпараттандыру шараларын өткізеді.
Әлеуметтік әл-ауқат – қызметтің басты бағыты
Созақ ауданында мемлекеттік қызметтердің ең көп сұранысқа ие салаларының бірі – әлеуметтік қолдау. Атап айтқанда, атаулы әлеуметтік көмек, мүгедектігі бар азаматтарға көрсетілетін көмек, тұрғын үй кезегі, балалы отбасыларға төлемдер секілді қызметтер жыл сайын мыңдаған азаматқа көрсетілуде. 2025 жылдың өзінде осы сала бойынша 12 мыңнан астам қызмет көрсетілген.
Аудан тұрғындарына қолжетімді әрі жедел қызмет көрсету үшін жаңа жүйелер енгізілуде. Мысалы, мүгедектігі бар азаматтарды үйінен шықпай-ақ тіркеу немесе қайта куәландыру үшін онлайн порталдар мен бейнебайланыс қызметтері қолданылуда.
Қызмет көрсету – адами қарым-қатынастың көрінісі
Мемлекеттік қызмет – тек ресми рәсім ғана емес, бұл – адами қарым-қатынас пен сенімге негізделген маңызды процесс. Созақ ауданының қызмет көрсету саласында еңбек етіп жүрген мамандардың көпшілігі – өзінің ісіне адал, тәжірибелі және жауапкершілігі жоғары жандар. Олардың мейірімділігі мен кәсіби мәдениеті – халықтың ризашылығына себеп болып келеді.
Аудандық халыққа қызмет көрсету орталығында жұмыс істейтін мамандардың қатысуымен «Қызмет – құрмет» атты арнайы іс-шаралар ұйымдастырылып, үздік мамандар марапатталуда. Бұл да сала мамандарының мерейін үстем етіп, жастар арасында осы бағыттағы мамандықтарға қызығушылықты арттыруда.
Қызмет алушылар күні – халық пен билік диалогының айнасы
Қызмет алушылар күні – мемлекеттік қызметтің даму деңгейін бағамдап, халықтың нақты қажеттіліктері мен ұсыныстарын ескеру үшін маңызды сәт. Бұл күні аудан әкімдігі, мемлекеттік органдар мен қызмет көрсету ұйымдары халықпен ашық диалог орнатып, алдағы жұмыс бағытын айқындайды. Сонымен қатар бұл – халықтың ризашылығын білдіріп, адал еңбектің иелерін марапаттау күні.
Созақ ауданында бұл күн жыл сайын кең көлемде атап өтіледі. Мекемелерде Ашық есік күндері ұйымдастырылып, қызмет көрсету процесіне қатысты оқыту семинарлары, шеберлік сабақтары, қоғамдық тыңдаулар өтеді. Бұл – азаматтар мен билік арасындағы сенімді қарым-қатынасты қалыптастырудың нақты жолы.
Қызмет алушылар күні – мемлекет пен халық арасындағы алтын көпірдің берік болуын, қоғамдағы әділеттілік пен сенімділікті нығайтатын маңызды мереке. Созақ ауданы – осы бағытта тұрақты түрде жүйелі жұмыстар жүргізіп келе жатқан өңір. Аудан басшылығының бастамалары мен сала мамандарының кәсіби шеберлігі арқасында мемлекеттік қызмет көрсету мәдениеті жаңа деңгейге көтерілуде.
Болашақта бұл сала одан әрі жетіліп, жаңа технологиялар мен адами капиталға негізделген әділетті қоғамның дамуына қызмет ететініне сенім мол. Өйткені, халыққа сапалы қызмет көрсету – мемлекеттің абыройы, ал қызмет алушылар – осы жүйенің басты бағалаушысы әрі тірегі.